Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 25 septembrie 2015

Un miraj.


Din fanteziile unei visatoare..

Ma scufund intr-o stare de reverie profunda... ma  imbat in fiecare zi cu dragostea ce mi-ai promis-o intr-o noapte de vara. Devin dependenta intr-un miraj plin de noi, pictat in culorile iubirii...  
Ma  invart in lumea mea pana ametesc de la atata emotie adunata in suflet. Ma dezmeticesc si realizez ca inca sunt aici captiva...  e inchisoarea din care n-as evada niciodata. Poate nu-i reala, nu stiu cate zile vor mai fi pana ne sfarsim, dar va rog, sa nu ma treziti prea curand. O sa gust din aceasta fericire atat cat o sa dureze. Continui sa dansez in pasi de vals, sub cerul imbracat in stele. Pare ca straluceste doar pt noi.  Te conturez cu ochiul mintii,si ma izbesc de zambetul meu in oglinda. Pana si falcile ma dor, dar pur si simplu nu-l pot stapani. Te respir in fiecare gand, te aud in fiecare bataie a inimii mele, si te simt in fiecare fluturas hoinar, care face ravagii inlauntrul cutiei mele toracice. Ne prabusim unul in bratele altuia si, insetata de tine iti sarut fiecare centimentru de piele. Ma cutremur precum toamna isi leagana copacii, pe timp de furtuna. N-am astampar. Te traiesc in fiecare atingere, si-n fiecare cuvant rostit mult prea intens… as putea afirma ca e o adevarata nebunie. 
In goana dupa iluzii o sa ma las prada acestei vraji. O sa te strig pe nume mereu, atata timp cat nu ma doare. Nu-i prima data cand te chem, si nu-i nici prima data cand esti unul din personajele principale intr-una din povestile mele fanteziste.
Poate maine nu o sa mai fiu aici, o sa fiu uitata intr-un colt intunecat, cu lacrimile mele. O sa zbier pana nu mai pot, insa va fi un strigat silentios, pe care doar eu sa-l pot auzi. N-as vrea sa-i deranjez si pe ceilalti cu tipetele mele.
  Urmatoare zi voi fi bine, ca si cand zilele din urma n-ar fi existat niciodata ! 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...