Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

duminică, 7 decembrie 2014

Ganduri de Decembrie ♥♥♥




Decembrie=Sperante.Emotie. Fericire. Prietenie.Familie.Realizari. Schimbari. Maturizari. Iertare. Sensibilitate. Bunavointa. Iubire.Cadouri. Intelegere. Emotii. Sinceritate. Noi vise. Atitudine. Placere. Zambete. Suflet.
Am fost foarte pesimista in ultima vreme si mi-a fost atat de teama de Decembrie.... Imi doream  sa ma izolez, dar si anul asta magia lui Decembrie si-a facut simtita prezenta. 

Am avut parte de multe cadouri, atat materiale cat si SUFLETESTI . Si cand ma gandesc ca de abia am inceput.  Chiar si Sf Nicolae a fost darnic cu mine.  Nu m-as fi asteptat. Mi-e plin sufletul de  emotie, si de fericire.... 


Am crescut, tati . Si chiar daca mereu o sa pastrez ceva din copilul pe care il cunosteai, si pe care il ador atat de mult am inceput sa ma simt femeie. Si cine ma cunoaste stie ca niciodata nu am trait cu impresia ca as fi asa ceva, ma simteam un copilas, dar acum m-am schimbat. A fost un an plin de revelatii, de schimbari. Ma simt mai matura pt prima data in viata mea . Era o vreme cand o uram, si ii vedeam doar partile negative, insa fiecare perioada este speciala... Invat sa iubesc femeia din mine, n-am sa ma mai subestimez niciodata. Cu bune si rele chiar sunt mandra de mine. Nu am sa ma indoiesc niciodata de mine. Acum inteleg de ce am fost iubita . Sunt  precum o vijelie de nestapanit, si totodata o ploaie calduta, linistita in mijlocul verii... insa nu-mi confunda blandetea cu slabiciune. Sunt atat de impacata cu mine insumi, de-ar fi asa usor mereu...Imi pare rau ca in ultima vreme m-am indoit de Tine.

Poate ca in viitor o sa mai fiu inundata de ganduri fugare si de intrebari ce o sa mi se para fara raspuns, insa traiesc prezentul, si orice moment asa cum cred de cuviinta. Important e ca pt ultimele intrebari am primit raspunsurile, iar furtuna s-a potolit. A fost trecator si n-au ramas urme pe poteca sufletului meu. Cel mai CIUDAT este ca am primit exact ultimul raspuns la care m-as fi asteptat. Aparentele inseala,gesturile tradeaza. Si totusi, ma bucura enorm ce am aflat. Inca o data viata e neprevazatoare, intr-un mod pozitiv, azi. Incepusem sa fiu cuprinsa de ganduri nebunesti, de temeri cum ca nu va iesi niciodata asa cum imi doresc, insa a iesit mult mai bine. Cineva sus , acolo are grija de mine. 

Oare ce m-a schimbat anul asta ?  Cum de am ajuns aici ?
Iti multumesc Tie . 

Noapte buna si buna dimineata. Este ora 5:))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...