Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

duminică, 20 aprilie 2014

De dor... te iubesc .





                Erai cel mai puternic  om din viata mea, singurul care ar fi putut sa ma faca sa devin ceea ce acum nu sunt si nici n-am sa fiu niciodata. Singurul lucru constant in viata mea este iubirea si dorul care iti apartine doar tie. Nu as putea sa il mai impart cu nimeni .  Esti singurul care conteaza.  Viata mea ar fi fost aproape perfecta, eu eram aproape perfecta, familia noastra era completa.
Tu, tu,tu...sprijinul pe care l-am pierdut, cel de care nu am avut fericirea sa ma bucur in perioada cea  mai importanta din viata mea. Ai ratat atat de multe.Si chiar vrei  iti spun cate vor mai urma si de-acum incolo?Insa noaptea e prea scurta.Va durea si mai tare acest dor.
Pt a o mia oara iti scriu.....  si iar ma intreb de ce acel Doamne-Doamne a ales sa te rapeasca de langa mine ? Nu e drept, eram un copil, si nu meritam asta. Daca El credea ca asta o sa ma ajute s-a inselat.
Te rog sa ma ierti ca nu sunt cine sperai tu.... te rog sa ma ierti ca ti-am inselat asteptarile. Te rog sa ma ierti ca nu pot schimba nici una din greselilele mele. Te rog sa ma ierti ca imi doresc sa evadez, sa fug din acest decor.... e doar o piesa ieftina de teatru si simt ca nu mi se potriveste nici un rol. Sunt pierduta, fara sa simt absolut nimic....
Pe tine sa te protejeze ceilalti ingeri din cer, ca pe mine nimeni si nimic nu ma va proteja de mine insumi. Este o forta incarcata cu energie negativa care ma seaca la propiu si la figurat.Mi-ar fi placut sa fii mandru de mine, Mi-ar fi placut sa fii prezent in viata  mea, sa nu faci parte doar din trecutul meu.Vanez doar singuratatea caci in ea gasesc o placere ciudata, si adun durerea aceasta in sufletul meu, sa te simt mai aproape....

3 comentarii:

  1. Uneori durerea este cea care te fface sa mergi mai departe, care te ridica din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu vreau sa ma gandesc prin ce treci...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai...fii puternica ! Trebuie sa fii puternica si sa mergi inainte! Gasesti frumusetea si in alte lucruri din jurul tau, si in alte persoane. Trebuie sa te bucuri de viata ! Mergi intr-o excursie si relaxeaza-te: www.cazareinmoldova.ro Priveste natura si lucrurile minunate pe care le-a lasat Dumnezeu pe pamant pentru noi. Este greu...te inteleg... dar trebuie sa fii puternica!

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...