Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

sâmbătă, 24 august 2013

Va iert, dar pe mine nu.

 
Am iertat mereu,  orice ar fi facut cei din jur. M-au ridicat pe un altar ca mai apoi sa ma izbeasca de pamant. M-au  parasit doar ca sa aiba unde sa se intoarca… si i-am asteptat de fiecare data cu bratele deschise. Pe unii inca ii mai astept.

Dar va iert dragilor…. Va iert ca ati aruncat cu pietre in mine , desi nu meritam.

Va iert ca m-ati aratat cu degetul cand plangeam. 

Va iert ca mi-ati dat inca o palma cand sufletu–mi ingenunchia in fata atator dureri.

Te iert si pe tine dragule, te iert ca ai stiut sa ma minti frumos…

Te iert si pe tine bunule prieten caci ai plecat cand aveam atata nevoie de tine.

Va iert pt vorbele amare…  si-am aruncat un zambet in fata lor de fiecare data. Tacerea noptii tarzii si perna erau singurele care-mi cunoasteau lacrimile.

Trebuie sa va iert, nu ma lasa sufletul sa port atatea frustari. M-a durut, recunosc, dar acum a trecut.

Am ales sa iert pt linistea mea, nu pentru voi.

Sper sa invatati si voi asta.

Dar este ceva ce nu pot ierta. Pe mine nu ma iert pt toate greselile, mai ales cele care iti poarta numele….

Nu ma iert ca te-am lasat sa imi devii slabiciune.

Nu ma iert ca ti-am zis ca … tin la tine. 

Nu ma iert ca am ales gresit.

Nu ma iert ca inca ma mai intreb “ce-ar fi fost daca….”

Nu ma iert ca ti-am scris cuvinte rupte din inima.

Nu ma iert ca inca-ti scriu… nimeni si nimic nu pare sa ma opreasca.

Nu ma iert ca in loc sa ajungi motivul pt care zambeam ai fost motivul fiecarei furtuni si nopti pierdute pt un om care exista doar in mintea mea.

Nu ma iert ca nu m-am simtit destul de buna pt tine.

Nu ma iert ca n-am renuntat mai devreme .

Nu ma iert ca am fost a ta…

Nu ma iert ca simteam cum imi fuge inima din piept de fiecare data cand te-ntalneam.

Si acum fac vant tuturor amintirilor, si-mi sorb fiecare lacrima pt ca mi-am facut o promisiune... 

Nu ma iert ca am devenit un suflet rece, incapabil de iubire.

Si tu…celalalt…  iarta-ma tu pe mine, dar ai ajuns prea tarziu….
Voi puteti ierta pe cei ce va gresesc ? Dar pt propiile greseli ?




Un comentariu:

Soapte ratacite...