Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

miercuri, 14 august 2013

Miss you...

               
              "A trecut un an tati si mi-e foarte, foarte  dor de tine. Mama spune ca esti in siguranta acum, intr-un loc minunat numit Rai. Am pregatit cina ta preferata. Am mancat tot chiar daca nu-mi plac morcovii.
  Incerc sa nu plang. Mama spune ca este ok, dar eu stiu ca nu iti place sa ma vezi plangand, niciodata nu ti-ai dorit sa fiu trista. O sa incerc tati, dar doare. Este adevarat ca nu te intorci acasa? Poate vreodata te pot vizita in Rai, ok ?.
              Am invatat cum sa innot aceasta vara. Ba chiar am reusit sa deschid ochii sub apa. Poti sa ma vezi ?           
              Apropo am inceput gradinita anul acesta si port o fotografie cu noi in  fiecare zi .
  Mama ma lasa sa dorm in unul din tricourile tale. Inca simt cum miros a tine.Tu esti cel mai bun tatic.
              Am crescut si ma pot da singura in leagan chiar daca mi-e dor ca tu sa ma impingi. Imi lipseste si felul in care obisnuiai sa ma gadili pe burtica.
              Au trecut zece ani taticule. Am inceput liceul. Sper ca esti mandru de mine. Sunt si in echipa de fotbal. Ma poti vedea pe teren ?
              Am inceput sa ma gandesc si la facultate, crezi ca pot deveni doctor ? Stiu ca vei fi langa mine cand voi absolvi.
              Sper ca stii ca tu esti eroul meu !!~
              Este timpul sa ma bag in patut acum. Dorm cu lumina aprinsa in caz ca ajungi acasa si ma saruti de noapte buna. "

Te iubesc atat de mult.

Mi-e dor de tine tati.

Sursa: youtube. M-a impresionat foarte mult acest clip.

Un comentariu:

Soapte ratacite...