Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Esti frumoasa in fiecare zi ! :)

La multi ani femei din intreaga lume. Inainte de a iubi pe cineva, invatati sa va iubiti pe voi insiva deoarece asta e un pas important pt o viata cat mai placuta. Sunteti cele mai speciale fiinte, chiar daca uneori nu sunteti apreciate cat ar trebui de fraierii din viata voastra :)) .
Azi sunt frumoasa, azi si in fiecare zi. Sau cel putin vreau sa ma simt.. daca o zic de multe ori si o voi face pe narcisista aroganta poate chiar voi crede. Azi renunt la modestie. Nu conteaza ca cei din jur vor spune “Uita-te si la asta, se crede regina frumusetii, si nu-i nimic de capul ei...“ Cat timp eu o voi crede, cu parerea celor din jur ma sterg la fund .
Asta pt ca sunt frumoasa. Sunt frumoasa cand plang, sunt frumoasa cand zambesc sau rad cu gura pana la urechi, foarte zgomotos; sunt frumoasa cand ma uit la tine, sunt frumoasa cand sunt serioasa, cand ma prostesc ca un copil alintat, cand ma stramb, cand sunt nervoasa sau trista, cand iti pocnesc una peste bot, sau te chinui, sunt frumoasa cand mananc, cand adorm, cand am privirea aia visatoare si cand ma uit urat la tine, cand o fac pe dura sau cand ma trezesc dimineata cu parul ciufulit. Sunt frumoasa si machiata si nemachiata, sunt frumoasa caci sunt eu, si asta este de ajuns. 
Sunt frumoasa si pe dinauntru si pe dinafara.Sunt frumoasa sufleteste pentru ca pot iubi, pentru ca nu urasc, nu port ranchiuna, pt ca pot ierta, pt ca ajut de fiecare data cand pot, pentru ca sunt o persoana buna, cu sentimente frumoase. Sunt frumoasa sufleteste pt ca sunt o copila visatoare, pentru ca de multe ori cred prea mult in oameni, pentru ca NU cred in regrete, pentru ca fac doar ce simt, pentru ca sunt incapatanata, si sincera, pentru ca nu sunt pupincurista.
 Nu lasa pe nimeni sa iti fure increderea in propia persoana :) Nu trebuie sa devii niciodata nesigura indiferent ce ar crede restul lumii. O femeie adevarata MEREU va crede in ea indiferent daca are cateva kilograme in plus sau in minus. 

                                                     Tu esti frumoasa/frumos ???

12 comentarii:

  1. imi place cum gadesti.. eu unu ma consider najpa....

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti frumoasa pentru ca interiorul tau este frumos :).

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu ma simt frumoasa dupa ce ti-am citit postare))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe dinăuntru sunt splendid! Ştii ce pancreas sexi am?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt rare momentele in care ma vad frumoasa fizic dar psihic, fara modestie si facand o comparatie cu alte persoane pot spune ca sunt! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca asta conteaza cel mai mult, degeaba esti ca o papusa Barbie materialista, fara un suflet frumos, si creier.

      Ștergere
  6. M-am regăsit în rândurile tale. ;)) Dar eu nu mă consider frumoasă. Eu niciodată nu voi fi destul de bună pentru cineva..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SA NUMAI SPUI ASA CEVA NICIODATA !!!

      Ștergere
    2. Ideea e să fii bună pentru tine, nu pentru cineva. Știu că ai vrea să te simți importantă pentru cineva, dar până nu o să fii pentru tine, nu vei crede că vei fi nici pentru altcineva.

      Ștergere
  7. Ma bucur ca am ajuns si pe blog-ul tau! Doar ce am revenit si eu in blogosfera dupa 6 ani de scris si 1 an pauza! Ai un mare subscribe din partea mea!:)

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...