Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 9 noiembrie 2012

Moldova-i tara mea !

UNEORI imi lipseste Bv-ul, si oamenii de acolo.... din UNELE puncte de vedere. La urma urmei tot moldovenii au sufletul mare, oameni caldurosi, indiferent cat de rau sunt vazuti in restul tarii. Respir aer de Moldova si sunt mandra de asta ! Oameni primitori ca aici numai gasesti niciunde. Poate ca suntem mai saraci si 70 la suta din rude sunt in strainatate, poate ca nu avem strazile toate asfaltate, poate ca misuna rromii la orice colt de strada, poate ca exista riscul sa fi inhatat de un caine maidanez oricand, spre deosebire de alte parti, dar aici vei gasi cei mai frumosi oameni, cu sufletul deschis, primitori, DARNICI, dar si AL DRACULUI DACA TE PUI CU EI. :) Sa nu cumva sa intrii in gura unei moldovence furioase ca te ia mama naibii, si-ti fi dorit sa nu te fii nascut <3

 Moldovenii aunt renumiti ca stiu sa se distreze cel mai bine dintre romani, din foarte multe puncte de vedere,  bucataria moldoveneasca traditonala este una din cele mai bune, la fel si vinul din Vrancea care merita gustat si (re)gustat de N ori. Cand mai spui Moldova te gandesti si la fete frumoase, dar si baieti. Ce-i drept, ca la NOI nu-i NICAIERI si am vazut asta cu propii ochi. Moldoveanul are ceva aparte  care-l distinge de restu, si nu ma refer la nesimtirea specifica sau la accent. :))E mai infipt, are caracter puternic,direct,  fire vesela si credincios, tine la traditii, din mosi stramosi.

Alceva reprezentativ moldovenesc ? Ne place mancarea frate,  mai mult decat altii, punem mare pret pe asa ceva, in special painea. Pe unde am mai umblat eu paine mai putina, nu si noi. Folosim si la cartofi si CICA acolo nu se mananca asa ceva. Mie una mi se pare imposibil !:)) Nimic n-are gust fara paine, exceptand pizza, pastele si supa - sper ca n-am uitat nimic )

 

Noua nu prea ne plac afurisitii de bozgori. Om fi noi rasisti da pana mea ii uram din tot sufletul. Prea se cred la ei in Ungaria. Cand ii  mai si auzi ca Transilvania le apartine, iti vine sa-i vezi morti, duca-se dracului ! Prosti de bubuie, nu cunosc nici istoria tarii... Ca tot vorbim de istorie, Moldova este recunoscuta pt faptul ca a avut cei mai bravi conducatori si cele mai aprige lupte...cine cunoaste istoria stie exact la ce ma refer.

 

In concluzie, ma  simt bucuroasa ca m-am nascut aici, mi se potriveste “rolul”, si nu voi renunta niciodata la dulcele grai moldovinesc indiferent unde ma voi afla. Recunosc ca mi-am dorit asta cat am fost departe, insa a fost o mare greseala. 

 

Ma simt atat de bine in sanul Moldovei, cum nu m-am simtit nicaieri niciunde !

 

Ca la Moldova nu-i NICAIERI ! 

Tu ce crezi despre ei ? Te rog sa te abtii din comentarii daca vrei sa folosesti un limbaj vulgar .

6 comentarii:

Soapte ratacite...