Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 1 iunie 2012

Misterul trupului tau...


Fanteziile unei visatoare .


Te-am ales sa-mi porti trupul pe valuri de placere, sa-I arati sufletului cum este iubirea de pe culmile pasiunii absolute. Te invit sa-mi mangai crestetul si sa ma saruti cu patos, ca mai apoi  sa-mi alungi temerile, sa-mi dezmierzi trupul cu atingeri sfiose... Ne mai jucam putin, dupa care ne apridem cu atingeri nerusinate... Patrunde-ma usor ca si cum ar fi prima oara...  Trupurile noastre reunite, vor dansa in bataia mangaierilor ce le voi gasi doar in bratele tale. Propia nebunie ma va ghida spre necunoscutul ce vreau cu ardoare sa-l deslusesc, privind in jur doar prin ochii tai, doar tu, nimeni altcineva. Nimeni nu o sa stie, va fi secretul nostru ce-l vom imparti in fiecare noapte, cand luna apare, de acum in colo .  Ne vom imbata cu propiile noastre dorinte satisfacute. caci prea mult au zacut adormite in acest trup, dorinte trezite doar de tine. :) Prea mult timp am ravnit impreuna, prea mult mi-am tinut in frau poftele si imaginatia, cand eram langa tine...

Acum, trupu-mi sedus de ale tale mangaieri, si de iubirea ta sincera, nu va mai reprezinta un mister pentru tine. Condusi de dorinte vom pastra vesnic flacara pasiunii aprinsa.... Toate astea...insa nu azi... poate maine... :-S Fantezia nu-i  decat inceputul .                  

2 comentarii:

Soapte ratacite...