Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

luni, 5 martie 2012

Te simt


Inca iti mai zaresc printre vise ochii negri ce ma dezbraca din priviri….inca imi mai simt sufletul cum suspinda la vederea ta, vocea inca-mi mai tremura cand iti rostesc numele, iar in privire-mi citesti visuldulce si magic de iubire, un vis trait in doi…. Buzele…buzele mele niciodata nu sunt singure, sunt in cautarea perechei, potrivite, dar se pare ca tot  ale tale sunt cele mai gustoase… inca te mai simt, iar amintirea ta mistuitoare ma face sa-mi pun tot felul de intrebari. Oare tu ce faci ? Oare sufletului tau ii este bine dincolo ? Oare de-acolo tu ma vezi ? Oare-n momentul acesta iti dai seama ca iubirea mea e nemuritoare si nu cunoaste moartea ? Mai crezi in noi ? Eu inca mai cred. Mereu ma voi agata de omul perfect care ai fost... ne vom reintalni in ceruri iubitule, sunt sigura, caci ingerii nu pot trai separati....

P.S Nu are legatura cu nimeni aceasta postare ! :P

                                                  End of story.
Fanteziile unei visatoare

4 comentarii:

Soapte ratacite...