Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 16 martie 2012

Siguranta si incredere !!!


Azi ma simt extraordinar. Am avut o zi buna :) Am incredere in mine mai mult ca oricand. Am vazut ca daca incerci sa te concentrezi asupra lucrurilor care le ai de facut, renunti la emotii, si-ti aduni puterile totul este mai usor. Secretul este sa nu te lasi intimidat. Ma simt mandra de mine si mai sigura ca oricand. Stiu ca voi reusi tot ceea ce imi propun. Uneori cateva cuvinte de incurajare ce pot parea banale iti ofera o siguranta  de neinchipuit, si te stergi la FUND cu ce  spun/cred gurile rele ! De gurile rele si invdioase niciunul nu va scapa, trebuie sa ne obisnuim cu asta. Nu e nevoie sa fim afectati de orice CACAT il mananca unii. Stiu , ca e MOCA, dar aveti grija fratilor ca o sa dati pe dinafara.

Si cat de mult ne schimba unele lucruri… yuhuu de abia astept sa vad ce va mai urma.  Sunt atat de incantata de tot ce descoper in mine. E adevarata vorba aceea care spune ca o viata nu ne-ar ajunge sa ne cunoastem nici pe noi insine. Un singur lucru stiu acum , SIGURANTA este cheia pentru o viata plina de reusite pe toate planurile. Vor aparea obstacole, dar cu increderea ce o detin in ultima vreme voi reusi sa trec PESTE . Cred ca e prima data cand scriu atat de sigura pe mine. Nimeni si nimic nu  ma va schimba pe mine, sau modul de a gandi/a actiona. Cui ii place bine, cui nu e liber sa ma ignore, nu-i cu suparare.

Si mai jos  una din piesele mele preferate.



,, La muie, ah, ţi-o dau la muie…
Nu demult te gândeai să-mi faci statuie…

La muie, ah, ţi-o dau la muie…

C-ai ajuns să mă vorbeşti acum cu gura şuie…

Strofa a II-a (Uzzi):

Cu mâna pe pulă-ţi zic că am să-ţi dau un pic

La muie, meriţi un pic la muie că te-ai scârbit la muie…"

Si sa ma scutiti de prostii precum ca fetele nu asculta melodii de genu' . Ce-i de calitate ii place si lui Dumnezeu :))

Un comentariu:

Soapte ratacite...