Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 10 februarie 2012

Banii NU reprezinta adevaratele valori !


Azi o sa dezbat un subiect comun, despre care n-am avut ocazia sa vorbesc.

In principal NU banii fac lumea sa se invarta, nu ei sunt importanti. Trebuie sa invatam a pretui ADEVARATELE VALORI si anume: iubirea, prietenia, intelegerea aproapelui, capacitatea de a  ajuta oamenii, bunatataea, curajul de a spune ce crezi,  de a invata din propiile greseli ,dorinta de a lupta pentru ati implini visele si puterea de a schimba ceva !

Ajuta si lucrurile materiale la implinirea viselor, dar intr-o proportie mica, cel putin pentru mine. Fara, macar o parte din ceea ce am zis mai sus esti un NIMIC, chiar daca  ai tu toti bani din lume … adevaru e ca cele mai importante valori umane nu le poti obtine cumparandu-le de la magazinul din coltul blocului. Sa vezi ce fericit vei trai avand un trai modest, dar cu impliniri sufletesti. Poti sa ma acuzi de ipocrizie, crezi ca asta imi va schimba parerea, crezi ca imi va pasa ? NU. Poate ca in ultima vreme nu prea am mai crezut in acele valori, dar crede-ma ca nici in bani NU cred, nu ei sunt solutia problemelor noastre, poate doar a celor materialele, dar asta e ceva atat de BANAL, pe langa adevaratele probleme ce ne macina sufletul, pe zi ce trece tot mai mult…Am o mie de defecte, dar una din calitatile mele e ca nu sunt materialista. :)))

Care e parerea voastra despre bani ?

6 comentarii:

  1. depinde ce intelegi prin materialista..
    am si eu o calitate referitoare la bani, nu sunt cheltuitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu multi inteleg ca banii nu valoreaza mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, în legătură cu întrebarea ta la postarea de pe blogul meu în legătură cu concursul, poţi face acel articol până pe 27.

    RăspundețiȘtergere
  4. dar fara ei ce ai sa faci mori de foame?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. al treilea alineat, randu 5...poti fi extraordinar fericit si cu un TRAI MODEST, daca esti implinit pe celelalte planuri, cel putin unii POT ! Tot trebuie sa muncim, doar nu suntem niste terchea-berchea. Orice munca iti aduce bani, mai mult sau mai putin. Nu am zis niciunde ca poti trai FARA bani. Sunt necesari pt lucrurile elementare...

      Ștergere

Soapte ratacite...