Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

miercuri, 11 ianuarie 2012

Zeita dorintelor tale !

Oh’ si-am vazut de atatea ori cum se aprindea….cum isi unduia trupul in flacari numai sa ma sarute. Era divina, dar in acelasi timp ma nedumarea. Parea atat de timida, ii era atat de teama sa se apropie, dar in fond nu era decat o felina salbatica. M-a surprins profund. Inca nu stiu ce sa cred. Inca nu stiu daca iubesc copilul zvapaiat si plin de viata, sau femeia acea plina de pasiune...o pasiune ce da dependenta…Stie sa ma domine, dar ador cand se lasa stapanita de mine. Stiu  ca n-as reusi asta, daca ea nu si-ar dori..Este o femeie completa. Nu am mai intalnit asa ceva. Poate e scapata de pe Marte, dar n-am facut nimic s-o merit. Ii multumesc Lui ca mi-a scos-o cale. Si ma iubeste atat de mult. Trup si suflet . E doar a mea. Si-ar da si viata pentru mine. Sunt chiar flatat, si oricum pentru o zeita nu exista moarte. Zeita dorintelor mele !



                                                  End of story.
Fanteziile unei visatoare

3 comentarii:

  1. Interesanta postare,m-am abonat la blogul tau,imi place.
    Treci si pe la mine cu o parere,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai ti-am raspuns la intrebare,intra pe blogul meu:D.

    RăspundețiȘtergere

Soapte ratacite...