Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

duminică, 2 octombrie 2011

Ramai cu bine. Imi vei lipsi :)

-->
--> Bagaja. Maine dimineata la 4 voi fi in tren. O sa las aici tot trecutul meu. Aici am petrecut cei mai frumosi ani din viata, aici raman copilaria, amintirile, prieteniile frumoase ce le-am legat, familia, apropiatii, simpatiile ce au nascut anul acesta. Aici am cunoscut iubiri si alte persoane EXTRAORDINARE alaturi de care am trait momente EXCELENTE. Privesc in urma cu placere, dar trebuie sa fac loc unui NOU INCEPUT. E tare ciudat. Simt ca nu mai am timp, ca daca plec trebuie sa imi inchei  toate socotelile cu viata de aici…am cam facut asta…parca ar fi ultima data, ca si cum o parte din mine va muri…wtf :O nu o sa mor, mai vin aici in vacante si in unele wekenduri…
Ramas bun oraselul meu mic, ramas bun Com.. o mare familie in care toti stiu chiar si ce n-ai facut azi noapte :)))Pe curand. Sper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...