Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

luni, 2 iulie 2012

La multi ani tie...

-->
 Azi e ziua TA ! Ai fost o parte importanta a sufletului meu… acum unele dintre visele noastre s-au mai implinit, iar  tu ai mai adaugat in trandafirul vietii inca o petala ce sper sa NU se ofileasca niciodata. Nu lasa seceta sau ploile torentiale sa te opreasca, tu trebuie sa cresti tot mai sus, indiferent de vremurile care iti vor tulbura viata .
Luna si stelele sa-ti fie calauza-n intuneric, soarele sa-ti lumineze in fiecare clipa sufletul, vantul sa-ti alunge toate nenorocirile, asemeni culorilor curcubeului sa-ti fie viata,plina de culoare, si din tarana sa tot renasti, sa prosperi cu fiecare zi tot mai mult … Am rugat Ploaia sa apara atunci cand ai nevoie sa-ti ascunzi lacrima…Nu iti fa griji dragule…tunetele si fulgerele nu se vor abate asupra ta. Esti in siguranta atata timp cat am natura de partea mea, si nu-mi smulge nimeni inima din piept…aceasta inima naiva care te-a dorit de-atatea ori.Aceasta inima ce de multe ori n-a reusit sa-si stapaneasca dorul de tine si-a alergat imediat in bratele tale. Te-a iubit dincolo limite,dar nu cred ca iti vei da seama de-asta niciodata, nu vei afla de ce ar fi fost in stare pentru tine, dar si asa acum nu mai conteaza deoarece s-a sfarsit totul, chiar inainte de a incepe; tu nu mai traiesti decat in vise demult apuse.
Iti doresc  tot binele din lume,  sa ajungi acolo unde iti doresti tu caci stiu ca ai un drum de urmat. Chiar daca pe scara vietii vei intalni obstacole, tu vei sparge bariere si vei invinge intotdeauna pentru ca in ochii mei mereu vei fi un luptator. Ai incredere in tine, in ceea ce esti, si in ceea ce o sa devii
, si iarta-ma daca te-am facut vreodata sa te simti prost…desi nu cred… M-am gandit la tine zilele astea, imi era putin teama ca poate vei esua, dar se pare ca ai REUSIT ! Poate nu mai tin la tine, dar ai fost in rugaciunile mele zilele trecute! Ma bucur enorm ca ai trecut cu BINE peste asta !

4 comentarii:

Soapte ratacite...