Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

joi, 3 martie 2011

FERICITA



,,Alergam dupa fericire pana departe, fie pe mare, fie pe uscat, dar fericirea e aici, aproape."(Quintul Horatius Flaccus)

        Sunt fericita pentru ca nu stiu sa traiesc altfel de cand tu nu mai ocupi un loc in inima mea. Am o mie de motive sa ma bucur de fiecare clipa. Desi primavara nu si-a intrat in rol pot afirma cu tarie ca-n sufletul meu soarele a rasarit, cu fiecare secunda ce trece el straluceste si mai strasnic in intunericul in care ma afundasem datorita lui. Doar ganduri ganduri bune imi curg-n vine si nu ma pot abtine sa nu le impartasesc cu voi. Daca in urma cu cateva saptamani ma credeam pierduta, azi simt ca vechea eu a revenit, dar cu mici imbunatatiri. Nu mai sunt naiva de altadata si am invatat sa nu ma mai las ranita de orice vorbe rau intentionate.
        Fericirea este pretutindeni. O pot mirosi, o pot auzi, e asemenea unui cantec care te ridica catre zari necunoscute si te face sa te simti al dracului de bine ! Simt fericirea, si e in zambetul inocent al fiecarui copil, in fiecare stea de pe cer, in fiecare raza ce-mi mangaie trupul si nu in ultimul rand in orice colt al inimi mele. Fericirea nu e ceva ce se invata, ci se dobandeste in timp cu cu rabdare si incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...