Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

miercuri, 23 februarie 2011

Final de drum !

 Rodul IMAGINATIEI MELE !!!
        Iubesc prezentul caci este pacat sa irosesc ce-mi ofera, nu las trecutul sa ma ajunga din urma. Iubirea este un joc de noroc, uneori castigam alteori pierdem. Pot spune ca ma aflu printre castigatori pentru ca am pierdut o iubire ce el NU o merita, si tot ce i-am dat a fost o pierdere de timp !!! Nu disper, nu las ca o deceptie sa-mi intunece dragostea. Tu mi-ai presarat in suflet petale de iubire pura, nu te urasc si nu regret nimic . Indiferent cu ce-ai fi gresit tu erai motivul pentru care luni de-alungul ma trezeam dimineata cu zambetul pe buze, pentru tine am stat ore in sir in fata oglinzii ca mai apoi sa ne intalnim, erai cel care dadea o noua forma vietii mele, soseai si noaptea devenea zi. Imi amintesc si acum cum ne ascundeam unul in bratele altuia sub luna palida care era martora iubirii noastre cica vesnica. Stele de pe cer a cazut in seara in care ne-am luat RAMAS BUN, chiar si cerul a plans ca ne separasem, iar furtuna sufletu-mi inunda... a fost FINALUL, finalul NOSTRU si a tot ce ODATA ne-a unit .
        Te-am vazut ca pe un ideal pana in ziua in care am inceput sa-ti vad adevarata fata. Nu te-ai mai putut ascunde, deja te prefacusesi prea mult in prezenta mea, a fost mai bine ca A ALES MINTEA ! Nu-mi lipsesti, imi lipseste doar cel care credeam ca esti. Eram singura care-ti spunea pe nume, Robert, cred ca nimeni nu stia cum te numesti, toti iti spuneau M.D. Stii de ce iti ziceam pe nume ? Deoarece imi inchiupuiam ca M.D. tipul acela plin de vicii care mi-a fost descris de catre lume e doar iluzia lor caci aparentele INSEALA de cele mai multe ori si am invatat asta din mai multe experiente, iar pe Robert mi-l imaginam ca fiind tipul acel de baiat pe care il doreste o fata ca mine ! Ce prostuta mai eram ! In cazul tau aparentele au avut dreptate de data asta !
         Am ajuns la finalul visului, dar nu o sa te plang ! Ochii mari ii tin deschisi pentru a putea privi catre noile orizonturi ce se deschid chiar in fata mea !

Un comentariu:

Soapte ratacite...