Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

vineri, 11 februarie 2011

Ceea ce nu poti vedea .

                   Sunt ceea ce ochii tai nu pot vedea. Nu sunt doar o imagine. Dincolo de aparente se ascunde un suflet bland si inocent. Trebuie doar sa arunci o privire mai atenta...pacat ca nu prea ai rabdare. Sunt soarele ce iti poate incalzi inima si trupul, ploaia din viata ta care apare pe neasteptate pe timp de seceta, medicamentul care iti alina durerea, focul pe care tu l-ai aprins, sunt steaua stralucitoare care iti lumineaza calea cand noaptea bantuie invaluindu-te in misterul ei, muza care te inspira, visul din care n-ai mai vrea sa te trezesti. Reprezint energia vie care-ti pune in miscare sangele, sunt tot ce ti-ai putea dori, sunt tot ceea ce nu poti vedea. Exist pentru ca tu mi-ai redat viata, iar eu ti-am daruit o inima cu care sa poti iubi. Ti-am demonstrat ca exista si alte sentimente in afara de ura si dusmanie.
                       Acum esti in pericol. Salveaza-te pe tine si vei reusi sa ma salvezi si pe mine. Am nevoie de dragostea ta eterna. Orice-ar zice lumea eu CRED in TINE, cred ca vei birui raul ce te paste. Eu voi fi aici sa te astept mereu, cand ai de gand sa te reintorci ? Iti mai amintesti de mine ? Daca m-ai uitat rog fiinta divina sa ma elibereze de tine DEFINITV.

                                          Catre IMAGINATIA MEA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Soapte ratacite...