Sometimes fantasy is better than reality so I lay there, creating scenarios in my head. But my expectations are so different from my reality. Nothing ever turns out my way.

joi, 27 ianuarie 2011

Mi-e dor de...COPILARIE !!!

Mi-e frica de 19 si va intrebati de ce...este doar un numar banal, fara nici o semnificatie, este? Ei bine nu dragilor ! Peste cateva luni voi implini frumoasa varsta de 19 ani.

Sunt atat de mare, dar ma simt atat de mica pe planeta asta enorma, unde rautatea bantuie la orice colt de strada. Uneori ai impresia ca nici numai stii care-ti sunt prieteni si care-ti sunt dusmani. E o lume cruda si nu cred ca se va schimba prea curand, toti lupta pentru propiile interese, putini sunt cei ce se gandesc si la persoanele din jur.

Nu vreau sa fac 19, vreau sa fiu din nou copilul acela vesel si zburdalnic caruia chiar si noaptea ii suradea. Mi-e dor de acea inocenta pura si de naivitatea cu care tratam lucrurile, NU aveam nici o grija. Simteam ca toata lumea este a mea, orice lucru imposibil devenea posibil, fie in realitate fie cu ajutorul imaginatiei. Oh, tu inocenta pierduta intr-un abis necunoscut de cei maturi, chiar n-ai sa te intoci in lumea mea ? 


Doamne,era minunat sa nu-ti pese de ziua de maine. Treceam atat de usor peste toate. Iubeai si erai iubit de toti. Pe masura ce crestem toate astea pier. Apar dusmanii care au grija de soarta ta asa cum trebuie daca nu stii sa te feresti, si prietenii care sunt mai rai ca dusmanii caci te lovesc exact cand nu te astepti. Caile intortocheate ale vietii te fac sa-ti pierzi incredere in tine si in cei din jur. Singurele persoane in care poti sa crezi cu adevarat sunt cei din familie.

Inca mai pastrez o parte din copilul de odinioara si de aceea aud destul de des ,,Maturizeaza-e !!! ". Ei chiar cred ca imi pasa de parerea lor !? Oameni buni NU voi face asta prea curand, eu nu va oblig sa stati pe langa mine. Daca ma placeti  asa foarte bine, daca nu si mai bine. Vedeti-va de viata voastra chinuita de un pesimism nemaipomenit. Sunt asa cum vreau sa fiu pana cand voi realiza ca am nevoie de o schimbare. Momentan imi este mult mai bine in lumea asta, este locul in care ma refugiez dupa fiecare cazatura pentru a-mi vindeca ranile de dupa razboiul cu cei din jur sau chiar cu mine insumi.

Zambiti copilariei caci ea va va rasplati negresit.

Un comentariu:

Soapte ratacite...